Tuesday, July 26, 2011

Bola melantun bulat, hilang ia senyap.

Bertahan, tinggal beberapa minggu lagi, tinggallah kenangan bersama alam barzakh dunia yang aku singgahi, dimana aku ketemu para malaikat dan syaitan yang berkeliaran masing-masing cuba memberi semangat dan ada juga memberi penghormatan kepada aku agar aku jatuh ke lubang air mendidih yang panas.

Syukur masih ada beberapa kelompok manusia yang yang masih memberi aku kaki lebih untuk aku berjalan di atas jalan yang amat mengelirukan. Sekarang mampu fokus kepada apa yang dekat dan mampu untuk aku selesaikan, come on I can do it! yeahh!

Aku percaya, tuhan sentiasa dekat padaku, insyaAllah.. demi semua aku bersedia hadapi apa jua mala petaka yang bakal aku tempuhi. Semoga Tuhan merahmati aku, dia, kamu, dan orang yang sentiasa bersamaku..




No comments: