Monday, July 16, 2012

Suara Hati

Masa semakin hampir dengan ramadhan, semakin hampir berjalan kearahNYA. Tapi aku tetap masih begini, terus mencari sinar hidup yang belum pasti kemana destinasinya, entah aku masih tercari-cari apa kelemahan diri aku.  Memang tidak nampak bila dilihat pada diri sendiri, tapi nampak pada orang lain. Segala benda bermain didalam fikiranku sering menanyakan ku adakah ia bermain dalam fikiran aku sekarang.

Walaupun kebahagiaan hanya datang sekali, tapi ia akan hilang tanpa kita sedari, aku mungkin terlalu menyerah, menyerah sepenuh tanpa menoleh belakang dan menjeling kiri dan kanan. Aku mahu menyerlah, agar kau pandang diri aku, agar kau lihat diriku. Bukan melihatku sebelah mata. Tolong nafikan tiada apa yang kau nampak dari aku. Aku merayu. Biarlah terhina sekalipun, aku tetap mahukan mu. Hanya suara hati yang kesepian, dan masih mengharap sinarnya. Cuma satu, kebahagiaan dan kesempurnaa.

Kayant feat Nabyha - Pelangi (Clik to download)

No comments: