Saturday, July 7, 2012

Seakan Menguji

Sudah 2 minggu lebih aku berada di tempat orang, macam-macam ragam dah ketemui selama aku di sini. kini aku pasti mungkin ada sesuatu yang kurang dalam diri aku. Aku tidak lah hebat mana, tapi bersyukur kerana minat dan bakat yang ada aku dapat hidup dalam dunia aku. Aku sebenarnya masih mencari apa yang aku cari dalam hidupku, tapi aku tidak pasti apa yang ku cari. Bila di fikir mengenai tanggungjawabku sungguh berat dan sukar untuk aku fikirkan.

Entah kenapa aku rasakan semakin hari kami semakin jauh, apa jua salahku atau aku sengaja di uji begini olehNya. Pernah jua aku terfikir, adakah dia jodohku? kenapa dia sering mempersoalkan diri aku? Aku tidak pernah memaksa diri kamu untuk bersamaku, cuma aku berharap ada jodoh di antara kita. Biarlah aku berserah..

No comments: