Sunday, June 7, 2009

Stereofonik v1






Salam sejahtera semua yang mengikuti perkembangan semasa aku, hampir sebulan aku di Negara Brunei Darussalam. Banyak juga tempat yang aku lawati, ala setakat area Gadong? area BSB? cari saja aku. Paling bestnya di Kampung Air. Kali terakhir aku ke Kampung Air dalam umur 12 tahun kalau tak silapnya. Yala, makin hari makin tua, da saja benda yang nak diingat. Aku ke Kampung Air kerna ada penggambaran untuk Jabatan Penerangan Kerajaan Brunei yang bertajuk, cara-cara menaikkan bendera. Best la ke Kampung Air, bagi aku ia sungguh unik, mana taknya ku katakan unik. Lihat saja rumah yang banyak, terancang dan tersusun berada di atas air. Walaupun cuaca agak panas ditahap melampau, tapi aku gagahi juga, sekali sekala penyakitku menyerang tapi ku lawani jua. Banyak sebenarnya yang boleh ku lakarkan kehidupan aku disini, mungkin jika ada masa yang terlapang akan ku tuliskan lagi.

No comments: