Thursday, May 28, 2009

HD Session dan Kehidupannya..


HD 1


HD 2


HD 3


HD 4


HD 5

Thanks and credit to Bro Isazaly Isa, banyak juga yang aku dapat dari session ni. Mcm mana nak setup HD camera, Post Production, and yang penting skali.. Color. Walaupun singkat masa bersama beliau, dengan sedikit basic yang aku dapat, aku akan cuba explore sendiri dengan lebih terperinci. Aku lebih cenderung pada teknikal berbanding dengan penyuntingan, walaupun agak kekok dengan cara disini, aku akan biasakan menggunakan dangan cara aku sendiri, walaupun ia agak terbatas bagi aku.
Ya, ada apa dengan aku? ya mungkin juga aku seorang yg pendiam dari segi zahirnya. Pada akalnya, hanya Tuhan saja yang tau apa yang aku inginkan didalam hidup aku. Tak sabar rasanya nak habiskan saki baki 1 tahun 1/2, pernah jua aku memikirkan apa yang terjadi 5 tahun akan datang. Adakah aku berjaya mengejar impian aku? adakah aku akan kecundang.. Mungkin aku tidak seperti dulu, tapi kini aku setaraf dan mampu berdiri brsama meraka. Meraka mula memandang gerakan extreme aku. Ya itu baru permulaan.. Permainan sudah bermula.. Bersiap sedia dengan aktiviti gerak gempur aku..



No comments: