Monday, May 18, 2009

Working Vacation



Ada Keserasian?


Bus Miri - Belait


Belum apa2 dah diinterview si JR.. GUd BRO! "Bini aku olang BLUNAI"



Makan Time with Regalblue staff!



Regalblue Office..

Salam.. Akhirnya seminggu aku disini.. sekarang masa untuk membuktikan segala kebolehan aku dan mempelajari sebanyak mungkin didalam dunia industri broadcast di negara jiran. Regalblue Production, procution house yg terkenal di negara ini. Terima kasih tak terhingga kat Bg Harlif dan Kak Ain sudi mengambil aku dan JR disini.. Layanan mereka sungguh baik, jutaan terima kasih pada mereka dan seluruh keluarga Regalblue Production, tak lupa tuk kak Yani, dengan diala aku berurusan. Seminggu disini dapat aku rasakan life kehidupan di negara orang..

Pilihan 1 aku di Kino-I Production K.L aku dah confirm kat Kino tapi Regal juga pilihan hatiku, Ke2 kat Regalblue Production, ke3 Vision Works nak sama ngn chenta (Miss You darling) aku disana dan last skali kat FINAS SWK. Staf2 disini juga ok, friendly.. mcm si boy, bab, artison, syukri, bg buzz, bg Catur.. 3 minggu aku dan JR ditempatkan di main office, lepas tu aku dan JR akan bergilir kat cawangan Kuala Belait. Oh ya.. chix2 kat sini pun bole tahan ;p tergugat juga iman beb! ok la.. jumpa lagi di post yang seterusnya bila aku ada kelapangan.

1 comment:

Anonymous said...

ape yg korang nampak adelah dari side tuan punye blog. korang xnmpk lg disebalik blog ni. hahahah.. kalau aku diinterview, yg tuan punye diinterview jgk, tp tangan bergetar..hahaha...nervous..bajet cute.. hahaha.. dan ade satu lagi, kalau ader permintaan, aku post VIDEO tuan punyer blog, sesi karaoke dier..hahahah... muke gangster, tapi hati pink n 'soft'... hahahaha