Wednesday, June 10, 2009

F.R.I.E.N.D.S


F.R.I.E.N.D.S satu sitcom yang terkenal suatu ketika dahulu, mungkin anda semua ada melihat rancangan kegemaran ramai sehingga musim terakhir. Tak perlu aku ceritakan dengan mendalam sitcom ini, mungkin ada yang lebih menarik dari sitcom ini. Bermacam kawan telah aku jumpa dimuka bumi ini, ada yang baik sebaik malaikat, ada yang jahat umpama lubang pu**mak mereka. Kenapa ada juga manusia seperti ini? Kenapa lahirnya manusia seperti ini? Apa yang menyebabkan mereka berfikir seperti "Asswipe" adakah mereka lahir kedunia untuk menghancurkan persahabatan yang mula dipercayai? Ya, manusia.. Tidak perlu kita jangka akal pemikiran mereka.
Kata-kata puitis? Kawan? "Jom arr.. Mcm nie ke kawan?" ayat seperti ini layak diletakkan didalam Kamus dewan. Selama ini aku hanya bersabar, kadang2 gurauan nya melampau umpama lubang Pu**mak nya. Mungkin kerna untuk menyatakan dirinya hebat, dipandang mulia? mampu mengawal semua termasuk aku? Oh.. Tidak kawan.. Kau lihat muka aku, aku lihat muka kau? begitu yang kau mahu? begitu yang kau suka. mungkin dalam masa yang sama kau senyum melihat diri kau memalatkan diri dengan aku? Come on f**k Up fag, kita berdiri sama sebagai manusia, kita hidup didunia yang sama. Kenapa perlu engkau bersikap seperti Lubang Pu**mak kau? Tepuk dada tanya selera.

Wassalam.. Sekian dari aku...

No comments: