Saturday, July 5, 2014

Ramdan Edisi 2014

Alhamdulillah, Ramadan datang lagi. Syukur ke hadrat illahi masih aku di berikan kekuatan dan kehidupan untuk meneruskan edisi ramadan kali ini. Semuanya berjalan dengan lancar, kalau ada yang kurang elok tu kebiasaannya berlaku jugakkan.

World Cup dan & Ramadan, itu lah yang istimewanya edisi ramadan kali ini. Mana tak istimewa, sambil bersahur layan World Cup kan. Team favourite aku semestinya Brazil & Holland. Memang aku target kedua team ni akan berjumpa di final. Tapi ingat Germany juga berpotensi untuk juara. 

Tak banyak cerita aku nak share, cerita pun kisah yang sama saja, biarlah dia dengan kisah nya, tapi ingat dunia ini sentiasa berputar, tidak mustahil apa yang anda pernah buat kat orang, itu lah yang akan anda dapat, percayalah.. Bukan mendoakan tapi ini realiti. Anda tidak akan dapat mencari orang yang sama menghargai anda, sebab semua yang datang hanya sekali. Kalau ada mungkin tak sama, dan yang pasti anda akan merunduinya. Hargailah mereka selagi mereka mampu menyayangi anda.

Ini saja rasanya dari aku, Salam Ramadan dan selamat berpuasa semua.

Ikhlas dari Sang Pendosa. 






No comments: