Friday, July 11, 2014

Pretty Lil' Girl

Selamat pagi!! Hari yang amat penat bagi aku. Mana tak nya dari jam 8am-6.30pm sampai rumah, dah lah belum ketiduran sebelum tu. Almaklumlah World Cup. Aku agak sedikit kiichiiwa lah sebab Belanda aku tewas penalty-shootout dgn Argentina. Boleh aku katakan perlawanan tersebut amat menarik dan menang nasib Argentina tu melayakkan mereka ke final world-cup edisi kali ini.

Ni ha, gambar budak comel lagi cantik ni, kompom dah besar cantik macam mami beliau. Namanya Ya'Queen menggelarkan dirinya Kak Win@Wiwin, sungguh comel dengan bauan Baby Johnson yang menambahkan lagi kecomelan adik Queen ni. Pandai mami nya pilih nama, sesuai gitteww, kalau tgk betul2 muka ikut ayahnya part mami nya kalau mata. Ni antara budak paling comel lepas adik Fakhrul, serius aku suka sangat kat adik Fakhrul, kenakalannya dengan muka selambanya lagi.. hehe..

Huh.. entah bilanya ada anak sendiri, mengaku pada diri ini, aku memang sayangkan dan sukakan budak-budak. Mudahan aku di temukan jodoh yang baik, supaya dapat memberi zuriat pada ku nanti. Cehh, kesitu pulak, panjang lagi perjalanan ni.. apapun aku ada 1 lagi story yang membuatkan aku agk mereng mlm ni.. nanti lah next entri aku story kat korang.

Baiklah, aku nak settlekan dulu editing aku, kang tak terkejar plak due date, eh.. satu lagi. Aku ada gadget baru!! Hehe.. kita tggu........ :P 

Ni dia little princess Ya'Queen

Si Fakhrul yang nakal! 

No comments: