Sunday, June 3, 2012

Dengan Penuh Harapan.

Mungkin lebat hujan petang ni, begitulah rasa luluh hati ini. Hah, bermadah rupanya aku, tidak jugalah bermadah. Hanya secebis kata hatiku ini ingin berkata. Aku masih begini, duduk memerhati segala ciptaan tuhan yang indah. "Oksigen" sudah tiada, "Nyawa" hampir mati. Itu sudah pasti, tapi kepastian untuk nazak mungkin ada.

Semakin hari aku cuba untuk menjadi manusia yang paling tabah untuk mengharungi hidup ini, aku rasa mungkin ini satu sumpahan. Sumpahan "Kum-Kum" rasanya, juga mungkin aku bisa mengeluarkan sumpahan kum-kum dari diri aku. Aku tau ia datang dari mana. Hah, memang nightmare bagi aku kalau nak ingat kembali peristiwa tersebut, mungkin buat aku gila rasanya. Woooiiiiee! minggu ni ku lalui dengan hari-hari yang agak sukar, entah aku rasa mungkin lebih bersorangan dari segalanya.

Hujan macam tak jadi nak turun, mungkin hujan ni faham apa yang aku rasa, bila hujan makin terkenang sayu. Masih mencari cahaya dan seseorang yang benar-benar fahami aku.

Noktah.

"Selamat Berhari Minggu..." 

No comments: