Wednesday, January 25, 2012

Tahun Naga Air?

Assalamualaikum w.b.t

Selamat Tahun Baru Cina, Gong Xi Fa Cai.. sejauh mana kekuatan "air" ini membawa arus dalam kehidupan kita pada tahun ini? Banyak kejadian alam yang berlaku dan jarang-jarang berlaku di negara kita especially kat Kuching Bumi Sarawak ni. Ada jugak yang menyatakan tahun 2012 tahun akhir zaman, benarkah?

Sejak dua menjak kehidupan aku setelah bergelar pekerja ni, banyak yang berubah, alhamdulillah mungkin ini dinamakan erti kehidupan, belajar dari kesalah, kesilapan yang aku cipta sendiri. Apa juga yang berlaku memang ada hikmahnya. Aku pun tak tau apa point sebenarnya aku nak post entry tuk kali ni, macam yang berpusing dalam kepala aku ni.

Dari sudut kehidupan, aku telah memperbaiki segala keburukan aku sikit demi sedikit. Jasad aku hidup cuma roh aku yang tak tenteram, nak mandi bunga sekali lagi kot? hakhak! tak mungkin! mengarut saja tu, dulu pun pernah juga mandi bunga tapi tiada hasilnya. So aku harap tahun ni tahun keramat buat aku. InsyaAllah.


Gong Xi Fa Cai!




1 comment:

NORAZIANA WAHAB said...

mandi bunga ekkk...hihihihihi