Sunday, January 24, 2010

2010




Alhamdulillah.. masuk tahun 2010, tiada apa yang dapat aku perkatakan untuk tahun ini, adalah untuk membuat yang terbaik dan munkin tahun ini akan membawa rahmat kepada aku. Tinggal beberapa hari lagi untuk projek besar dalam hidup aku dan ini adalah hala tuju aku.


Tiada apa yang dapat aku katakan, hanyalah untuk membuat yang terbaik diantara yang terbaik disini, banyak dugaan 2009 yang aku lalui, namun tahun ini, azam baru, semangat baru, dan aku tidak akan mempersia2kan apa yang ada, dan yang penting tahun ini aku TIDAK akan mengulangi apa yang aku lakukan, ia cukup memalukan aku, dan ia aku umpakan ambil tukul pukul kepala sendiri.

Mungkin kata-kata dan tomahan tahun lepas akan aku jadikan "Kawan" sejati aku untuk lebih maju pada tahun ini, dan aku berharap benar tahun ini akan membuka mata segelintir pihak yang pernah menjatuhkan, memandang serong dan menghina aku. Kita tunggu dan lihat, aku di tahun "Kelahiran Semula"2010!



No comments: