Tuesday, October 13, 2009

Syukur.. Syukur..

Alhamdulillah.. syukur nikmat,shooting settle dah, cuma 17hb ni ada sambung 4 scene tertinggal dari 31 scene, cepat+pantas+maju+laju, itulah istilah yang dapat aku beri pada aku sendiri, tapi bukan team production aku, no no and no! untuk projek Documentary ok tiada masalah, adalah sedikit saja itupun sebesar semut jer, blh lagi handle. Ni aku nak cita sedikitlah shooting short film aku. Ha, ni baru mencabar minda, mencabar kesabaran dan mencabar amarah aku yang membuak api panas yang membara kepada mereka ni, kesimpulan yang aku dapat beri kepada mereka-meraka yang berlagak pandai tapi tak nak belajar ni adalah "Bangang+Bengong=(Bodoh)Lahabau-Kesialan=Lembab".
Haa.. tu la istilah yang dapat aku bg la kepada mereka-mereka ini, aku kesian juga dengan diaorang ni, tapi bila aku ajar diaorang ni bergambar je lebih then post kat facebook. Apakah jadahnya manusia tersebut hidup dimuka bumi. Banyak keje yang nak aku buat sekarang ni, tapi tu la, kena settle satu persatu, ya ALLLAH berilah kekuatan kepada aku sekali lagi untuk berhadapan dengan manusia-manusia seperti ini pada 17HB nanti. Aminnnn...

1 comment:

Anonymous said...

salam kerinduan buat penulis blog ini..nyata kesabaran kamu dah sampai limit kepada mereka yg kamu gelarkan "lembab"..itu kira ok lagi dikatakan lembab..tapi bagi sy yg berdapan dgn mereka yg bertopengkan "Pandai+Bijak+Cerdik-Kosong-Negatif 100-Lampi-Bodek-Berlagak = Bodoh Bengong Bangang..We call that 3B..semua dari kita akan berjumpa dgn mereka yg berpegang kepada 3B ini..All the best utk kita yg sederhana ini..hehehehehe...
Salam Sayang kerinduan dari yang jauh...