Thursday, October 1, 2009

Apa-apa saja.. kamu bidadari syorga?

Entah apa lagi kambing, kerbau, dan tenuk tu mau? aku pun terfikir juga. Apa ya? Kadang-kadang ia buat aku berfikir sejenak. Apa mungkin aku akan menemui jalan penyelesaian atau harus aku tunggu? Mungkin itu satu propaganda atau gimmick dari mereka-meraka yang bergelar binatang. Entah apa yang menyebabkan aku memblog arini, mentwit pun sudah pagi tadi. Tadi sebaliknya aku dari satu tempat di neraka, aku terjumpala beberapa bidadari syorga yang kononnya mereka sudah direstui ni, mereka tegur aku buat mcm biasa, tegur juga, nanti tak tegur marah pulak, masam muka pulak, tu yang susah ni. Oh ya, kenapa mereka tegur aku sedangkan mereka tak sukakan aku sejak dari aku melangkah masuk ke neraka lagi, biarlah mereka dan kehidupan mereka, mungkin mereka sejak azali lagi sudah bersikap seperti hanjing. Aku harap lepas ni aku tak menemui mereka, baik kambing, kerbau dan tenuk. Hidup aku mesti diteruskan.

1 comment:

Anonymous said...

salam syg buat penulis blok ini..
masih belum terlambat utk aku mengucapkan salam lebaran buatmu...ampun maaf dari kejauhan aku pohonkan...penulisan yg agak kasar kali ini...tapi bawa maksud yg tersirat..maybe pada hidupmu..apa2 pun aku doakan kamu sihat2 sejahtera yer..salam syg dari insan yg sentiasa dkt dihati mu..