Friday, September 7, 2012

Kematian Nota itu Kamu

As'salamualaikum w.b.t

Lama juga rasanya aku tidak menulis, mungkin kali ini aku cuba untuk menulis sekerap yang mungkin, Alhamdulillah selepas Eidulfitri ini aku berharap akan ada jua sinar yang menanti. Tak banyak benda aku nak ceritakan, puasa? macam biasa tapi memang habis full blast kena kencing anjing lah, Raya? jangan cakaplah, memang seperti kebiasaan, hari raya aku memang bersahaja. Relationship? tiada ada yang lebih membahagiakan selain daripada bahagia sentiasa 24/7! haaa, tunggu dan lihatlah, ditanam biji buahnya tumbuh, tak diberi baja mati lah jawabnya.

Mungkin ada yang lebih bahagia dari semua itu, iaitu membuang benda yang di rasakan secebis kertas yang ku rasakan ia seperti sampah dan tak mungkin akan bermakna dengan nilainya. Hakhak! dalam kekasaran bahasaku teselit metaforanya kalau korang perasan lah. Aku bukan lah geram, tapi tu lah Kalau kacang boleh masuk balik dalam kulitnya memang aku dah framekan gantung di dinding rumah.

Maaf ya. Nyah segala najis mukhallazah, mutawasittah & mukhafafah. Lebih mulia hati seorang makcik tua yang mencari rezeki untuk diri dari aku mengenali manusia seperti engkau wahai manusia. 

cont.

No comments: