Friday, April 6, 2012

1 April (:

1 April,
Tarikh yang begitu bermakna bagiku untuk kali ini, setelah sekian lama tiada tarikh baru dalam kamus hidup aku, akhirnya datang 1 tarikh yang agak unik. 1 April.. Ada apa dengan tarikh ini? Hari lahir dia.. Disini aku nak ucapkan selamat ulang tahun.. Happy Birthday Sayang.. Tahun ni tidak dapat menyambut bersama kerana kami agak jauh, insyaAllah tahun depan rasanya kalau umur panjang, murah rejeki dan ada jodoh akan kami sambut bersama, hanya nyanyian hari jadi untuk si dia saja yang mampu untuk aku berikan padanya tepat pada jam 12 tengah malam 31 Mac, walaupun suaraku tidaklah seberapa sedap untuk didengar -,-'. Pada 22 Mac juga birthday Ayahku, walapun pada ketika itu situasi agak "touching" dapat juga aku sambut dengan penuh keserdahanaan dan tidak lupa juga birthday sahabatku pada 29 Mac, tidak akan aku lupakan tarikh lahir kamu (: hingga akhir hayatku. 

Malam yang agak istimewa untuk kami berdua, seperti rutin biasa calling-malling, dari suaranya dapatku fahami isi hatinya yang ikhlas dan betapa sukarnya untuk di ungkap perasaan pada ketika itu. Apapun aku berharap agar dia sukses dalam kerjaya, sentiasa bersabar dengan segala rintangan yang datang, InsyaAllah dalam masa 2 tahun lagi (:

From me with love..


 _azianaziman2012

No comments: