Saturday, November 28, 2009

Aku pergi jua

Ya, aku pergi.. Mungkin untuk seketika, atau mungkin untuk selamanya atau aku harus berpatah balik, mungkin juga masa sudah tiada bagi aku. Tiada lain ku pinta, aku berharap pemergian aku selepas ini tidak ada menyusahkan sapa-sapa, baik dirinya atau diri aku sendiri. Jika ini adalah takdirku, harus aku terima seadanya. Aku redha dan menerimanya dengan hati yang terbuka. Mungkin jalan terbaik bagi aku sudah tiba, dan masa ku biarkan masa yang akan menentukan nanti.
Pada sesiapa yang terasa dengan kata-kata aku, sepuluh jari aku mohon maaf, aku akan kembali dengan sesuatu yang baru, aku yakin aku dapat melakukannya.

1 comment:

Anonymous said...

Buat insan yg istimewa...
Terima kasih kerana pernah hadir dlm hidup ini..andai masa menetukan hidup kita sampai disitu..kita harus redha...ku berdoa dan berharap pemergian kau kemana sahaja kau menghala sekrg memberikan kedamaian yg terindah utk sisa2 hidup kita dibumi ini...aku sedar kau perlukan ruang sekali lagi utk bangun membina impian dan cita2 kau..pergi lah...carilah semangat mu utk terus membina impian mu..aku sentiasa berada disini..mengharapkan kejayaan kepada harapan dan impianmu..kerana aku yakin akan kemampuan mu..aku tahu semangat juang mu besar dan mampu mengatasi setiap cabaran yg datang..dan aku juga sedar yg kau diambang kejatuhan..namun dari jatuh kita akan bangun bina empayar yg lebih besar utk terus mengejar impian dan harapan..pergilah syg..kau perlukan ruang..utk berfikir dan tenang seketika..mengumpulkan semangat yg hilang..dan mengasah harapan...selamat maju jaya buat mu sahabat yg jauh tapi dekat dihati ini..salam kerinduan..salam syg...salam kasih..dari kasih kekasih...