Thursday, April 30, 2009

Terima Kasih Semua.. Selamat Bercuti and L.I


Cuti, sik lamak agik cuti, Tok dah last paper. Happy Rasanya, ini bermakna aku akan meninggalkan orang-orang disekeliling aku, termasuk kawan, sahabat, "Unrelated Sister", "Unrelated Family", fake friends, tutor-tutor, lecturer, dekan (aih alu adalah sidak dalam tok).

Mungkin akan merindui sidaknya (adalah certain2 yg bait dgn aku), mungkin tidak (bagi mereka yg bergelar musuh). Diharap pemergian aku tok selama 2 bulan lebih tok dapat memberi ketenangan yang abadi untuk sem baru kelak..

To Abun@Leonard thanks mate tanpa kau mungkin aku akan mati sitok, thanks for all ur support!, Azri@Jenggo thanks buddy mungkin tanpa kau disitok mati keras aku kali, For "Her" dunia belum berakhir, jgn terlalu bangga dengan apa yang anda miliki, try to be strong ditempat orang lak, budak-budak sinema selamat ber L.I (Jr jumpa kau di Brunei), and Era happy holiday ya kamu, kirim salam saya sama Pasha Ungu, u too be strong ;p, cookie mookie ;)

Last paper today! Adios Amigos!

1 comment:

eracookie vincento said...

hahahha... nang ada... sob... sob... sob... (sedih jujuh air mata) terharu kmk tok.. ahahahaha... aok happy holiday juak buat ktk.. lak mun mk terjumpa gerek mk ya mk sampaikan salam ktk.. ahaha :P all the bez to u too bro :)