Tuesday, April 28, 2009

Facebook.


Try kat my new G5!
FACEBOOK.. lama jugalah aku main menatang ni, kadang-kadang best, kadang-kadang sux.. pernah juak aku terfikir.. kenapa aku perlu bermain benda tok? apakah rasionalnya? huh.. tepuk dada tanya selera.. Aku rasa mugkin aku nak contact member2 lama yang belum aku jumpa.. Oh ya, tahun 2009 mcm2 saja masalah yang datang, ada yang best ada juga yang tak bestnya. Life di UNIMAS 09 tok mcm dah menghampiri penghujung, walaupun member2 kat UUM dah abis and bulan 8 ni diaorang dah nak grade aku tetap mengingati kat dia orang. Aku ingat lagi pesan sahabat aku.. "Apa yg terbaik didunia adalah kawan" kadang-kadang aku terfikir, kawan pun boleh main palat.. huh.. malas nak fikir.. biarlah. Famili tetap dihati.. All the best to all my friends.. Keep in touch!

No comments: